HTML

Pisztrángfogás

szubjektív horgászat leginkább Alonso Hagen nyomdokait követve

Friss topikok

Linkblog

Archívum

... és akkor

2009.05.28. 20:31 :: Kodomo

szóbakerült, hogy a gyerek osztálytársa nagy horgász és az apjával elmehetnénk egyszer pecázni.

Ezt meg is tettük 2008. augusztus 23-án hajnalban. Én azt gondoltam, hogy majd üldögélek szép csendesen a Természetben, beszélgetünk ilyesmi. Ehhez képest az első belógatásnál kapás volt és így ment néhány megszakítással 1-2 percenként folyamatosan. Mivel az én tisztem volt a csali (csonti) horogra akasztása ill. a halak levétele, ott ugráltam a három gyerek körűl ide-oda. A szendvicsemet sem tudtam nyugodtan megenni. Fogtak vagy 40 halat. Mind visszaengedtük.

Örülök, hogy a gyerekek sikerélményeket szereztek, a magam részéről viszont egy kicsit restellem, hogy már az első alkalommal láttam halat (ráadásul ennyit). Így úgy néz ki, mintha ez olyan egyszerű lenne.

 

 

(A hely bejáratánál állt egy motor: egy bordó Honda Goldwing. Emlékszem először 1987-ben láttam ilyen gépet, Párizsban, a Champs-Élysées-n egy forgó emelvényen egy kirakatban. Akkoriban nagyon csorgott utána a nyálam. A helyszínen szolgálatot tevő kapus kérdezés nélkül elárulta, hogy a tulajé és még azt is hozzátette, hogy amikor megmutatta ott, egy jó nagyot perecelt vele. Hát igen, van vagy 400 kg.)

(Aranykavics)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pisztrangfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr241149708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása